Database Services

Een waardevolle database voor effectieve campagnes

Klantgegevens up-to-date houden in een wereld waarin alles continu verandert, is een hele uitdaging. Contactpersonen veranderen van baan, e-mailadressen wijzigen, bedrijven verhuizen. Als je database niet meeverandert loop je het risico dat je campagnes minder effectief zijn. Zorg dus voor een up-to-date database en bereik je doelgroep!

Waarom kiezen voor Database Services?

  • Database bouwen, zodat je een beter gevulde opt-in database krijgt
  • Database actualiseren/opschonen, zodat deze weer de juiste gegevens bevat
  • Database verrijken, zodat je meer data per klant in je CRM-systeem krijgt
  • Efficiënter inzetten van doelgroep data voor je salesteam
  • Gewenste resultaten halen op je marketingcampagnes

Up-to-date database met opt-ins

Je wil gericht en relevant targeten? Dan heb je een sterke opt-in database nodig. Werken vanuit een vervuild en verouderd adressenbestand resulteert in gemiste omzet. Wist je dat gemiddeld per jaar meer dan 24% van de bedrijfsgegevens wijzigt? Bij contactpersonen ligt het percentage zelfs op 38%. Hiermee behaal je de gewenste resultaten op je (marketing)campagnes niet. Zorg dus voor een up-to-date database.

Meer weten over Database Services?

Persoonlijk advies

Wil je weten hoe wij je kunnen helpen? Of wil je eens vrijblijvend sparren met een van onze Inhouse Sales specialisten? We horen graag van je!

Onze werkwijze

  • Omdat iedere database uniek is, passen wij onze Database Services op jouw wensen aan. Tijdens de opstartfase bespreken we de huidige situatie van de database, wat je ermee wil doen en welke acties nodig zijn om dit te bereiken.
  • Gedurende de looptijd van de samenwerking kunnen wij je maandelijks ondersteunen in het verbeteren van je data.
  • Bij kortlopende projecten ontvang je na afronding van de looptijd een compleet verrijkte dataset.
  • Wij controleren en valideren de data, en ontdubbelen personen en organisaties.
  • Indien gewenst coderen we functies, branches en organisatiegroottes zodat je eenvoudig kunt segmenteren voor toekomstige marketingcampagnes.

Deze bedrijven gingen je voor