Ontdek een nieuwe manier om leads te genereren

Hoe je als Marketeer moeiteloos in contact komt met nieuwe namen,
zonder een fysiek event of webinar te organiseren

Digital Round Table

Mis jij ook fysieke events om leads te genereren?

Je bent Marketeer. Verantwoordelijk voor het leveren van kwalitatieve leads aan Sales. Daarom zet je online marketing en events in. Om leads te genereren. Alleen zijn alle fysieke events zo ongeveer weggevallen. Dus heb je een pittige uitdaging.

Weinig interactie met je doelgroep en weinig concrete leads

Weinig interactie met je doelgroep, dus weinig waardevolle nieuwe contacten. Dit leidt tot weinig concrete leads en een ontevreden salesteam. Herkenbaar?

  • Je hebt in deze rare tijden meer moeite om concrete leads te genereren voor Sales
  • Je organiseert webinars of online masterclasses, maar je mist de interactie van een fysiek event
  • Je bent veel tijd kwijt met het organiseren van online events, maar ze leveren (te) weinig op

Door je inspanningen trekken je webinars en dergelijke wel voldoende deelnemers. Alleen:

  • Blijven de deelnemers slechts lauwe contacten, zo zonder interactie
  • Merk je dat je doelgroep webinar-moe begint te worden en moeilijker inschrijft
  • Is er nauwelijks opvolging van de nieuwe contacten, want Sales kan onmogelijk alle webinar deelnemers bellen

Je staat hierin niet alleen. Veel Marketeers die we spreken worstelen hiermee. Ze steken veel, heel veel energie in het organiseren van online events. Maar het levert ze weinig op. Dat is jammer.

Het kan ook anders

Er is een manier om in contact te komen met nieuwe namen en waardevolle leads te genereren. Zonder fysieke events.

Dat bereik je met onze Digital Round Table.

Stel je voor

  • Dat jij tijdens een online event wél interactie creëert met je doelgroep
  • Dat jouw Sales collega’s na afloop wél 1-op-1 gesprekken voeren met de deelnemers
  • Dat jij meer lucht krijgt en tijd overhoudt voor andere zaken
  • Dat 99% van de deelnemers open staat voor een vervolgafspraak
  • Dat jij als Marketing scoort met kwalitatieve leads

En dat jij hier géén moeite voor hoeft te doen.

De oplossing

Tijdens een Digital Round Table ga je 1,5 uur de interactie aan met jouw doelgroep. Hierdoor heb je aan het eind van de sessie 8-10 waardevolle nieuwe contacten, waarvan gemiddeld 99% een 1-op-1 gesprek met je wil.

Het is een uitdaging om bij nieuwe klanten aan tafel te komen. Door een Round Table kun je laten zien wat voor kennis je in huis hebt. De professionaliteit en betrokkenheid tijdens het gehele voortraject is een grote USP van Heliview PMS, evenals de vakkundige moderators.”

Hanneke van Leeuwen – SAP Concur

SAP Concur - Hanneke van Leeuwen

Wat mag je verwachten?

  • Interactie met jouw doelgroep
    We zorgen dat er alleen deelnemers aan tafel zitten die voor jou interessant zijn. Zo heb je tijdens én na de sessie direct contact met jouw doelgroep.
  • Ervaren moderator die gaat voor succes
    We zorgen dat jouw Digital Round Table begeleid wordt door een moderator die bij jou past. De moderator zorgt voor een goede sfeer en voor interactie tijdens de sessie. Daardoor draagt de moderator bij aan het succes van jouw sessie.
  • Na afloop 1-op-1 gesprekken met gemiddeld 99% van de deelnemers
    Na afloop van de Digital Round Table vinden in de middag 1-op-1 gesprekken plaats tussen de individuele deelnemers en jouw salesteam. Gemiddeld staat 99% van de deelnemers open voor dit vervolggesprek. Sales krijgt dus zomaar 8-10 waardevolle, opgewarmde leads.
Digital Round Table

Interactieve, online sessie met jouw doelgroep

- beproefd concept -

Wat krijg je nog meer?

  • Ervaren projectmanagement
    In de loop der jaren hebben we honderden fysieke Round Table sessies georganiseerd. Sinds de introductie van de digitale variant medio maart, hebben we al 49 Digital Round Tables georganiseerd. Je bent bij ons dus in ervaren handen.
  • Actieve discussie over een relevant onderwerp
    Jij, als kennispartner, bepaalt zelf het onderwerp van de Digital Round Table. Zo weet je zeker dat de deelnemers discussiëren over een relevant onderwerp.
  • Thought leadership
    Tijdens de sessie kun je je organisatie positioneren als expert op een bepaald gebied of thema. Door actief deel te nemen aan de discussie laat je zien wat je in huis hebt. Dat je weet wat er speelt in de markt.

Verder

  • No cure no pay garantie
    Sit back & relax. Wij werven voldoende deelnemers voor jouw Digital Round Table. Lukt ons dat niet? Dan krijg je je investering terug. We horen je denken: “dat is nogal een garantie”. Zeker, dat klopt. Maar we weten hoe succesvol onze sessies zijn.

En alleen in oktober en november 2020

  • De mogelijkheid om mee te kijken achter de schermen bij een live Digital Round Table
    Wil je liever eerst zelf ervaren hoe een Digital Round Table sessie werkt? Dat kan. We hebben 15 ‘demo-plaatsen’ beschikbaar dit najaar. Vol=vol, dus vraag nu meteen een plaats aan om mee te kijken achter de schermen van een live Digital Round Table. Het meekijken doe je gewoon achter je computer. Vanuit kantoor of je thuiswerkplek.

Misschien zit je nog met vragen

Hieronder beantwoorden we vragen die we regelmatig krijgen. Heb je een vraag die hieronder nog niet staat, aarzel niet en mail  jouw vraag naar: sigrid.franssen@heliview.nl

  • Is de Digital Round Table exclusief voor mij?
    Ja, als je kiest voor een Digital Round Table sessie dan is jouw organisatie de enige kennispartner die tijdens die sessie aan de digitale tafel zit.
  • Hoe weet ik wie een uitnodiging krijgt voor mijn Digital Round Table?
    Tijdens de opstartfase bepalen we samen welke (typen) organisaties we gaan uitnodigen voor de sessie. En welke niet. Zo weet je zeker dat je met de juiste doelgroep aan tafel komt.
  • Welke input verwachten jullie van mij tijdens het traject?
    Tijdens de opstartfase horen we graag over welk onderwerp of thema je een Digital Round Table wilt organiseren. Verder hebben we dan input nodig om de uitnodiging op te stellen en de juiste doelgroepselectie te maken. Hierna gaan we voor je aan de slag en hoef jij niets meer te doen.
  • Wat houdt een demo-plaats in?
    Een demo-plaats is gratis. Als je je aanmeldt heb je de mogelijkheid om mee te kijken bij een live Digital Round Table. Gewoon achter je computer. Vanuit kantoor of je thuiswerkplek. Je kijkt mee, maar doet niet mee. Je camera en speaker blijven dus uit.
    Zie het als een ‘free trial’. Na het bijwonen van de sessie zit je nergens aan vast.

CAM is op de kaart gezet, onder andere door het laten organiseren en opvolgen van Ronde Tafel kennissessies.”

Tom Storm – CAM IT Solutions

CAM - Tom Storm

Meld je nu aan

Kwalitatieve leads genereren is een van je belangrijkste taken als Marketeer. Misschien nu meer dan ooit. Zet daarom in op een Digital Round Table en loop geen potentiële nieuwe klanten mis.

Vanwege de populariteit van de Digital Round Table loopt onze Round Table kalender snel vol. Wacht daarom niet. Neem vandaag nog contact met ons op.

Wil je liever eerst zelf de kracht van een Digital Round Table ervaren? Dat kan. We hebben 15 ‘demo-plaatsen’ beschikbaar eind oktober. Vol=vol, dus vraag nu meteen een plaats aan om mee te kijken achter de schermen bij een live Digital Round Table. Het meekijken doe je gewoon achter je computer. Vanuit kantoor of je thuiswerkplek.